03-6205656
צור קשר

איך בוחרים משכנתא נוחה ומתאימה באופן אישי לכל לקוח ?

איך בוחרים משכנתא נוחה ומתאימה באופן אישי לכל לקוח ?

כיום בשנים בהן אנו חיים ישנה חובה הכרחית לשמור ולשמר על רמת חיים נכונה ומתונה, כחלק בלתי נפרד משגרה זו יש להקפיד על תנאי נוחות אולטימטיביים ונכונים, הכוללים בין היתר את ההתמודדות היום יומית עם השגרה הפשוטה ומאידך גם עם המצבים הלא צפויים והמפתיעים בחיינו.
מצבים שאינם צפויים בחיים רגילים גורמים לרוב למעיין “רעידת אדמה” קטנה אשר מתרחשת וגורמת לנו להיות מעורערים ולשקול מחדש את מצבנו הכלכלי בשנית.
בכדי להימנע ממקרים לא רצויים של אובדן שליטה בניהול הכלכלי שלנו וכניסה לא רצויה לאי סדר בחיינו בכלל, חשוב לשמור על קווים מנחים בכל התחומים, ויחד עם זאת להקפיד ולהתייעץ עם מומחים ליעוץ ראוי ונכון בכל הנוגע להלוואות, משכנתא וכד’.
בחירה נבונה ונכונה של משכנתא אשר מלווה את הלוקחים למשך שנים ארוכות, היא בחירה חשובה משמעותית ומהותית.
בכוחה של החלטה זו להשפיע באופן ישיר על חיינו ואף להכריע על מצבים מסוימים לטוב ולרע.
על כן טרם הגשת בקשה לקבלת משכנתא בעבור דירת מגורים או בית פרטי, יש לפנות אל אנשי המקצוע המומחים בתחום ייעוץ משכנתאות אשר מכירים את התחום על בוריו ויכולים לספק לכם הכוונה נכונה ומדויקת וליווי נכון ומקצועי לשם בחירת מסלולי משכנתא משתלמים ונוחים המותאמים לצורכיכם וליכולותיכם באופן מושלם.

למה לי לפנות אל יועצי משכנתאות ולא לפנות אל היועצים בבנקים השונים ?

ראשית נפתח בהסבר קצר וחשוב לשאלה מסוג זה, חשוב לזכור ולהבין כי באופן טבעי וברור עובדי הבנק אשר ממונים על תחום המשכנתאות הם בסופו של יום עובדי הבנק הנבחר, ועל כן יש מאחורי כל פעולה שלהם וצעד שלהם רציונל הבא לשרת ראשית את טובת הבנק.
יתרה מכך אסור לשכוח כי הגדרת העבודה של עובדי הבנק הממונים על תחום המשכנתאות הם עובדים בעד בונוסים ותגמולים מסוימים אשר בהם יוכלו לזכות ומהם ליהנות כאשר יחתימו אתכם על משכנתא בתנאים הכי משתלמים בעבור הבנק! ולא בעבורכם.
לעומת זאת כאשר אתם פונים אל מיטב המומחים בתחום יעוץ משכנתאות בעלי הוותק הרב והניסיון העשיר בתחום יעזרו לכם לקבל את המשכנתא המשתלמת ביותר בעבורכם, יחד עם התחייבות למחירי העמלות הנמוכות והריביות המשתלמות בעבורכם.
את המשכנתא הנדרשת יעזרו יועצי המשכנתאות להתאים לצורכיכם וליכולותיכם הכלכליות, כך שלא תצטרכו למצוא עצמכם נאבקים בכדי לשרוד ולהצליח בהחזרת התשלום החודשי.

חשוב מאוד להבין כי הפנייה אל יועצי משכנתאות מומחים עוזרת לכם גם בחיסכון משמעותי של סכומי כסף נכבדים לאורך שנים רבות, שומרת על בחירת מסלולי החזר נוחים ונכונים המותאמים לצורך שלכם וליכולת הכלכלית שלכם באופן ראוי ומעל הכל עוזרת לכם לקצר את התהליך ולהפוך אותו אף מהנה, נעים ומשתלם ללא פשרות.

ןובשחמ ףונימ

מחיר הנכס
הון עצמי
ריבית
שנות המשכנתא
תשלום חודשי
רשק תריציל

נייד: 054-4399112
משרד: 03-6205656
מייל: amikam@minufmashkanta.co.il