03-6205656
צור קשר

משכנתא ללקיחת דירה

משכנתא ללקיחת דירה

התא המשפחתי התרחב, הבית נראה לכם קטן מדי בגודלו ולדעתכם הגיע הזמן לקחת משכנתא ללקיחת דירה. יהיו שיאמרו לכם שאין שום בעיה שתקבלו משכנתא מהבנק שלכם, כל מה שאתם צריכים זה קצת קריאה באינטרנט והכל מוכן. אולם, זה לא בהכרח נכון. לפניכם כמה טיפים שכדאי לקרוא בטרם תפנו לקחת משכנתא אשר יוכלו לסייע לכם.

לווים בטוחים: כששניכם עובדים

אז מה שאמרו לכם אודות “אין בעיות לקבל משכנתא” לא מדויק והיום, בישראל של 2013 לא רק שלא מדויק, גם די קשה לקבל משכנתא בלי שום בעיות. זה היה אולי נכון בתנאים מסוימים לפני כמה שנים. ואחד התנאים הללו, בכל מקרה, הוא ששני בני הזוג יוגדרו כלווים בטוחים. זה אומר שלשניכם ישנם הכנסות קבועות מעבודה אשר יכולות להבטיח שתחזירו את המשכנתא. זאת ועוד, זה תלוי בשווי הנכס שאתם מתכוונים לקנות. כך שכדאי מאוד לפנות לקבלת משכנתא ללקיחת דירה כששניכם עובדים .

לפנות למספר בנקים, לבדוק את יכולת ההחזר

החלטתם לפנות לאחד הבנקים-לדוגמא לבנק שלכם-אל תסתפקו רק בו. פנו לבנקים נוספים אשר מוכנים לתת משכנתא והשוו בין ההצעות במסלולים דומים. השוו גם בין הצעות שונות באותו בנק. אל תלכו ישר על מבצעים שמציעים לכם הבנקים,המבצעים הם רק למראית עין אטרקטיביים אך בדר”כ רווחים יותר לבנק ולכן הם מציעים אותם וייתכן מאוד כי שזה לא מתאים לכם באופן ספציפי.

עוד דבר,הוא להערך מראש ליכולת ההחזר. שבו עם עצמכם ובידקו את יכולת ההחזר שלכם: האם צפויות לכם הוצאות גדולות בשנים הבאות? האם צפוי גידול בהכנסות שלכם? או אולי יכולת ההכנסה תקטן? בידקו אם יש לכם כספים שעלולים להשתחרר בקרוב ויסייעו ביכולת ההחזר של המשכנתא.

שיעור הריבית

לסיכום, עניין הריביות. הסתמכו על שיעור ריבית שיהיה נכון ליום קבלת המשכנתא. אם מדובר על קבלת משכנתא ללקיחת דירה בהחזר ארוך טווח, עדיף לקחת חב’ ייעוץ משכנתאות מקצועית אשר תוזיל עבורכם משמעותית את הצעות הבנקים ותחסוך לכם עשרות אלפי ₪ ואף יותר בעלות המימון הכללית מול הבנק. מיותר לציין כי במקרה זה יחסכו ממכם שעות וימי עבודה מול כל הגורמים הרלוונטיים

מינוף מחשבון

מחיר הנכס
הון עצמי
ריבית
שנות המשכנתא
תשלום חודשי
ליצירת קשר

נייד: 054-4399112
משרד: 03-6205656
מייל: amikam@minufmashkanta.co.il